tisdag 8 mars 2011

Kvalitet före kvantitet!

I år har jag bara dansat elva gånger, men jag har ändå åkt 490 mil. Det blir i snitt 44,5 mil per dans, dvs ca 22 mil enkel väg. Det är långt. Men nuförtiden dansar jag nästan uteslutande till mina favritband; Zlips, Blender, Expanders och Shake. Både för att de är bra, pch för att de allra bästa dansarna kommer till danserna där de spelar! Jag åker hellre norrut än söderut. Det sydligaste dansstället jag besökt i år är Ljungsbro och det nordligaste är Örnsköldsvik.

2 kommentarer:

Mikael E. sa...

Nästan skönt att vi inte är överens jämt. ;)
För mig är danser i närheten bra och jag får lika ofta riktigt bra danskvällar till band som jag inte klassar som dom allra bästa. Har nog åtminstone ett 15-tal band som jag gärna åker på.

Rebecca sa...

Norrut är bra. :) Norrut är väldigt bra. Så jag håller med dig där. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...