söndag 6 mars 2011

Hudiksvall

Foxtrotkurs i Hudiksvall i helgen. På lördagkvällen dans till Shake. Några tankar efter helgen:
  • Vackra Hälsingland blir bara finare ju fler jag lär känna där, både på och utanför dansgolvet.
  • "Att fotografera dansbilder är som att vaska guld." Det kan jag bara hålla med om, annars hade jag väl aldrig låtit bli att dansa.
  • Det är nog nyttigt att gå kurser och det är trevligt. Men det är danskvällarna jag älskar, där känner jag mig som hemma...
  • Så många snälla människor det finns! :-)
  • Tågtavlan har förenklat mitt resande betydligt.

2 kommentarer:

Sven sa...

oops...

Då kommer Du att ÄLSKA sommarhälsingland...

https://www.facebook.com/album.php?aid=187797&id=595465687&l=6006c0419e

Vi ska nog hitta någon liten vårdcentral åt dig ;-)

Em sa...

Dito fina du!

Tack för helgen och fina bilder!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...