tisdag 1 mars 2011

Big Brother

"Mitt enda sociala liv har jag på byns krogar."

"Det är mycket spel, sprit och sport."

"Jag driver en blogg som heter "Jag vill ligga"."

"Just då jobbade jag på en skola och tog kokain på toaletten."

"Jag kommer att köra på ledarrollen direkt."

"Man måste testa allt innan man dör."

"Jag är kristen sedan den dagen jag föddes och går till kyrkan varje söndag. Sedan ser jag jäkligt bra ut. Den mixen tror jag är ganska så intressant."

"Jag har inga gränser och det är inte olagligt att ligga."

"Jag läste Nikki Sixx självbiografi och tog hans namn eftersom han är en skön lirare."

"Jag har inga spärrar eller hämningar."

Detta är citat från deltagarna i årets omgång av Big Brother. Har jag fördomar om dem? Ja, för tusan!
Men visst kan jag förstå de som tittar på programmet, det kanske jag också hade gjort om jag varit lite mer intresserad av TV.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...