fredag 28 januari 2011

Ibland surfar jag runt bland andras bloggar

Ofta tillhör de folk jag inte känner, men känner igen. Ibland hittar jag mina bilder där. Då blir jag glad.
Att läsa andras personliga tankar känns som att smyglyssna på någons samtal. Kanske är det välkommet att jag läser, kanske inte. Men har man en blogg och skriver ut sin adress, då kan man väl inte önska att vara hemlig? Om mina besökssiffror här ökar, då blir jag bara glad. Jag undrar dock vilka som läser och varför. Följer de bloggen eller är det bara enstaka besök av olika människor som av en slump hamnat här?

3 kommentarer:

Malin sa...

hej läs gärna min blogg...och skriv gärna komentarer sån är ju alltid kul att få...*ler*
mvh Malin

Mikael E. sa...

Jag läser och uppskattar din blogg varje dag :) men det har du väl räknat ut... ;)

S. sa...

Mikael: Det gör mig glad. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...