tisdag 18 januari 2011

Extramaterial

Jag läste en artikel i tidningen Cosmopolitan. Där stod att läsa att många bloggare framställer sig själva som perfekta. De visar endast upp höjdpunkterna sina liv. För läsarna är det lätt att tro att bloggarna har vackert inredda, välstädade hem, dyra kläder och en perfekt partner. Därtill är det populärt, att i bloggen, framställa sig själv som flitig vad gäller hushållssysslor samtidigt som man har en toppenkarriär och ett rikt socialt liv.

Jag tillhör inte direkt den typen av bloggare, men visst fotar jag gärna de bästa delarna i min tillvaro! Här är ett undantag..."extramaterial" från min vardag. :-D


4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har du väl arrangerat bilder,va'? ;-) /Moster

Mikael E. sa...

Jag tycker du har en lagom balans annars oxå!

kent sa...

Spritar du händerna efter att du tagit på dig skorna? :)

S. sa...

Ann: Nej!
Kent: Nä, men när jag går hem från jobbet! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...