måndag 8 augusti 2011

Närmare 200 mil...



...så långt har jag åkt på fem dagar. Jag har kört och åkt mycket bil. Jag har dansat också, i Kovland utanför Sundsvall, i Vårvik utanför Gävle och i Hög. Många stopp på McDonald's och Max och mycket fika.

Kovland, var varmt och svettigt, men jag gillade det verkligen. Så många duktiga dansare. Vårvik var vackert och litet. Det kändes mer som Expanders spelade hemma i någons trädgård! :-) Hög är alltid Hög. Utan tvekan Sveriges bästa dansbana. Jag har varit där alla fyra danskvällar i år och det har nog varit de bästa danskvällarna någonsin!

Har bott hos mina vänner Erik och Gabriella. Tack så jättemycket! Gabriella och jag har skrattat, pratat och ätit kladdkaka och grädde mitt i natten...!







1 kommentar:

Gabriella sa...

Tack så jättemycket själv! Alltid trevligt! Du kör, fikar och för mycket bra! :-) Vet du, idag sov jag på eftermiddagen, så skönt! Jag måste "lärt" mig av dig! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...