måndag 2 december 2013

Jag gillar Isabella!

Blondinbella alltså. Jag läste hennes blogg när jag var yngre, då tyckte jag mest att det var kul med alla bilder på kläder och väskor. För några veckor sedan kollade jag på hennes blogg igen och blev överraskad. Jag tycker det är kul att hon är så öppen om det mesta trots att hon är känd. Det anses ofta lite fult att lägga upp en massa bilder på sig själv och berätta om sitt privatliv, men alla måste väl inte vara integritetsfulla? Jag tycker hon är intressant. Hon har ju ändå lyckats starta en mängd företag, gett ut flera böcker, har en av Sveriges största bloggar, är gift, har barn och är ändå bara 23 år..

För ett tag sedan köpte jag hennes nya hårvårdsprodukter och medskickat i paketet fanns rosa Anthon Berg-marsipan, hur proffsigt är inte det?! ;-)


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...