fredag 20 december 2013

Alla gillar..

Det finns en hel del saker som alla gillar som jag tycker är konstigt..

Restauranger- Ok jag ogillar det inte direkt, men jag skulle lätt klara mig utan restaurangbesök i framtiden, i alla fall på finare restauranger. Jag kan däremot gilla vägkrogar och enklare uteställen med thaimat, indiskt eller sushi. 

Choklad- Jag gillar billig mörk choklad och kladdkaka, men det flesta andra sorter tycker jag inte om. Lyxiga chokladdesserter och chokladtryffel kan rent av vara äckliga..

Alkohol- Jag förstår inte grejen, varken gott eller roligt. Har oftast inte något emot att andra dricker, men jag stör mig på när folk inte kan umgås eller ha kul utan att dricka.

Tatueringar- Jo, jag kan tycka det är fint ibland, främst på tjejer... Men ändå, konstigt att nästan alla har det nuförtiden.

Vitt- Vitt, vitt, vitt överallt, det är ju jättetrist! 

..fast ibland tycker jag precis som alla andra:

Fika och godis- Såklart

Killar som kan spela instrument- Alla tjejer gillar det...tror det är genetiskt ha ha!

Kaffe- Utan det är jag varken pigg eller glad.. 

Solsidan- Älskar det!


 


1 kommentar:

J sa...

Jag kan ju inte tala för alla killar förstås, men vi gillar faktiskt tjejer som spelar och/eller sjunger också!:) Rachel Unthank & The Winterset - Monday Morning (live)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...