torsdag 27 juni 2013

Planeringen som skrämmer mig..

Jag ska åka på till Öland på dansveckan i år. Tidigare har jag varit ganska skeptisk och det är jag väl egentligen fortfarande, men det gäller mest alla förberedelser. Överlag är jag inte förtjust i stora arrangemang där man förväntas göra precis som alla andra. Tycker det är skrämmande att packa med sig halva hemmet, köpa mat för en vecka, köpa sprit på systemet och sedan veta precis vad man ska göra och var man ska vara. Någon sorts blandning av praktiskt och obekvämt! Men så måste man såklart inte göra, jag tänkte åka ned några dagar mitt i veckan, packa minimalt och köpa färdig mat på plats. Sedan har jag inte så höga förväntningar, så det kan nog bli riktigt kul. :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...