fredag 14 juni 2013

Herrkläder

Jag och min vän Kristofer var och köpte kläder till honom. Märkte att jag vet precis vad jag gillar för kläder till killar.. hehe

Gillar:
  • Enfärgat, men rutigt och randigt kan fungera.
  • Mörka färger, eller vitt, beige, ljusblått och rött.
  • Jeans eller chinos.
  • Shorts som slutar strax ovanför knäet.
  • T-shirt, kort eller långärmad.
  • Naturmaterial
  • Kläder som varken är omoderna eller trendiga
  • Skjorta med uppkavlade ärmar
Gillar inte:
  • Alla former av ärmlösa överdelar.
  • Neonfärger
  • För mycket tryck och mönster.
  • Trekvartsbyxor
  • Urringade t-shirtar.
  • Tighta kläder.
  • Linnebyxor
Fast det finns såklart undantag. Killar med konstiga kläder som är jättesnygga!

1 kommentar:

BT sa...

Jag tycker exakt som Du, vad lustigt
;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...