måndag 15 oktober 2012

Mina favoritkläder

Jag var på Nygårdsannas utförsäljning i Linköping i helgen. Hade precis druckit upp morgonkaffet, när jag klev in i butiken och jag blev helt lycklig av alla kläder. Tror det är hållbarheten jag gillar mest. Allt ifrån tygval till modell till sömnaden, allt är gjort för kläderna ska kunna användas länge. Inte ens riktigt exklusiva märken gör sådana kläder nuförtiden.

Det roliga med utförsäljningen är att de inte bara säljer kläder, utan även tyger. Jag har ingen större vana av att sy kläder, men jag har ju haft syslöjd i skolan och borde väl kunna följa ett mönster i alla fall. :-)


2 kommentarer:

Mikael E. sa...

Vad härligt det låter, särskillt i jämförelse med den "slit och släng" -attityd som är så förhärskande både mot kläder och annat idag.
Lycka till med sömnaden!

S. sa...

Tack!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...