söndag 28 oktober 2012

10 saker ni inte visste..

Stjäl rubrik från en annan blogg. Fast det blir svårt..
  • Jag funderade på att bli kock eller konditor när jag var i 20-årsåldern
  • Jag har två gymkort
  • Jag har aldrig lekt särskilt mycket med dockor, men desto mer med att bygga saker med papper och tejp
  • Jag har klippt mig själv de senaste fem åren
  • Jag har varit lika lång som nu, ända sedan jag gick i sjuan
  • Jag hade ingen dator mellan jag var 18 och 25 år.
  • Hade jag inte börjat i dansklass i sjuan, hade jag kunnat börja åttan direkt. Är glad att jag inte gjorde det. Jag var kanske bra på engelska och matte, men inte särskilt mogen för övrigt ;-)
  • Jag kollar aldrig på nyheterna, läser sällan tidningen och är pinsamt dåligt allmänbildad.
  • Jag har fotat och serverat på flera bröllop, men aldrig varit på ett bröllop som gäst.
  • Jag läser en massa olika tidningar, men aldrig horoskopen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...