fredag 17 augusti 2012

Hittade en massa frågor på någon fjortisblogg

Längd: 1,69
Första tankar när du vaknar: Frukost!
Biter du på naglarna: Nä, bara om de har gått sönder.
Vad vill du ha just nu: En TipTop och så vill jag sova.
Rädd för: Ormar
McDonald's eller Burger King: Lätt McDonald's
Sjunger du: Sjunger i kör, men tycker jag är ganska dålig
Skostorlek: 38-39
Vill du gifta dig: Ju äldre jag blir desto mer tänker jag att jag vill det
Snygg färg: Gillar de flesta, men klär mig sällan i rosa.
Skor du har på dig idag: Träskor
Favoritårstid: Vår
Favoritmat och -dryck: Hamburgare och Cola light eller caffè latte
Vad är du sugen på nu: Godis, det är jag alltid
Druckit idag: Kaffe och vatten
Godaste glassmaken: Delicatoboll som görs av Sia
Drömmer du mardrömmar: Ganska sällan, men jag gjorde det inatt
Favoritklädsel: Jeans och linne eller långärmad T-shirt
Favoritgodis: Blå sura flaskor, sura remmar och choklad med minst 70% kakao
Vad har varit din räddning idag: Kaffe, fikabröd, träning på lunchen och en arbetskamrat som fick mig att skratta en massa...gjorde att jag höll mig vaken på eftermiddagen.
Vill du ha barn: Ja
Är det någonting som är stressigt: Ja, alla roliga saker jag vill göra och alla jag vill umgås med
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej
Är du blyg: Nej
Tycker du att du har en fin dialekt: Nej
Vad tycker du om snö: Opraktiskt, men kan vara fint
Hur mår du nu: Bra, men är trött
Vad lever du på: De stunder jag har kul och trivs
Din bästa egenskap: Brukar förstå vad folk menar
Din sämsta egenskap: Blir fort otålig ibland
Fixa håret eller fixa make-upen: Både och, fast jag kan göra det ganska fort
Gillar du att laga mat: Jag gör det aldrig om jag är själv, men det kan vara roligt om man gör det tillsammans med någon
När var du senast riktigt full: Åtta år sedan
Gillar du att slåss: Nej, har bara gjort en gång på riktigt, när jag var i 10-årsåldern
Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands: Nej
Katt eller hund: Gillar båda, om de är snälla
Senast lästa bok: Slutstation rättspsyk
Bästa låten: Jessie eller No Hurry
Senst köpta skiva: Uncaged med Zac Brown Band

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...