onsdag 12 oktober 2011

Personlig utveckling

Det har drabbat mig från alla håll senaste tiden! Drabbat är egentligen fel ord, för visst är det bra att utvecklas. Jag har gått en enveckas KBT-kurs med jobbet, jag har sett filmer och fått böcker av vänner. Egentligen utan att jag själv önskat, utan mer av en slump och jag kanske behövde det.

Det verkar vara bra att leva i nuet, uppleva saker utan att döma och att utsätta sig för sina rädslor.

Men på något sätt är det så skönt att höra den här låten. Så befriande att få leva med sina laster ibland (även om just vin inte är en av mina ;-)).

1 kommentar:

Mikael E. sa...

Kom att tänka på en framgångsrik vinodlare och -makare på Kullahalvön. Han fick frågan om vilket var hans favoritvin och svaret överraskade nog intervjuaren. :)
"Jag är ju skåning, jag gillar brännvin!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...