torsdag 13 oktober 2011

Mamma, OnePiece och Bonde söker fru

Mamma var över igår och vi tittade på Bonde söker fru. Flera år sedan jag såg det sist, men det var bra. Kan bara inte låta bli att tänka på hur obekvämt det måste vara att dejta någon som är nästan helt okänd, samtidigt som allt spelas in och visas i TV! :-P

Kände mig som "alla andra" igår när jag låg i TV:soffan i OnePiece. :-D Jag brukar varken titta på TV eller ha myskläder. Tyckte förresten att OnePiece var otroligt fula i början. Skulle aldrig haft någon egen om det inte varit för att mamma köpt för liten storlek till sig själv och därför gett bort den till mig. Men nu är jag jätteglad, för den är helskön och förresten visst kommer väl OnePiece bli årets julklapp?

1 kommentar:

Bella sa...

Jag visste du skulle gila den. Jag hade nog heller inte haft någon om jag inte fått den. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...