torsdag 1 september 2011

Kladdpellar....:S

Ja, så är rubriken på ett blogginlägg av en annan dansare. Det handlar om att vissa danspartners ibland är för närgånga och intima under dansen.

Såhär ser  min kommentar på blogginlägget ut:

"Generellt sett gillar jag att dansa ganska upprätt och då kommer jag oftast nära killen, utan att jag tänker på det.

De gånger jag störs av närheten är då det känns som killen dansar nära, för närhetens skull och inte för att dansen blir som bäst då. Ibland blir dansen till och med begränsad och tråkig för att killen absolut vill panngnussa, trots att han kanske är mycket längre än jag... Jag vill att killar ska dansa med mig för att de vill dansa, inte för att de bara vill ha närhet och mysa.

P.S. Vill tilläga att en del långa killar dansar galant, trots att de panngnussar."

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...