måndag 12 september 2011

Hur mycket man än kämpar med överkroppen kommer man inte framåt om man inte använder benen!

Det är många dansare på Ö-viksmaran som förstått det. :-) Några andra saker jag kom att tänka på i helgen:

Nästan alla tjejer som för i foxtrot har väldigt upprätt hållning och dansar mer med benen än med överkroppen, betydligt mer manligt än många killar :-)

Det var många favoriter jag inte hann dansa med i helgen, men nuförtiden gör det mig inget. Jag är väldigt glad över att jag faktiskt får dansa med så många duktiga dansare som jag får!

Jag är glad att jag inte är en populär kille. Jag hinner nästan alltid bjuda upp själv om jag vill det. De gånger någon springer ifatt mig är det oftast någon jag väldigt gärna vill dansa med.

Verkar vara inne med långa naglar och tatueringar. Väldigt snyggt på en del, men inget för mig...

"Letar du efter någon?" Sa killen jag buggade med. Han tyckte säkert jag var oengagerad i dansen. Det var jag, för jag var helt upptagen med att se till att han inte dansade in mig i andra par...

21 timmar dans i helgen och jag dansade nog 20 av dem timmarna. Det förvånar mig att jag inte har träningsvärk någonstans idag, jag är inte ens trött i kroppen...fast det är klart, jag har väldigt ont i fötterna!

Har jag fått höra att jag är både stel och väldigt följsam. Antar att olika killar föredrar olika sätt att följa. :-)

Är det ute med OnePiece nu? Såg inte en enda en på Café UH!! :-o

Pannkakor med Nutella och vispgrädde är GOTT till frukost!

1 kommentar:

Mikael E. sa...

Kloka reflektioner, som vanligt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...