lördag 20 september 2014

Hjälp vad länge sedan jag skrev något här!

Jag gillar ju att blogga, men jag har inte hunnit. Jag har rest runt väldigt mycket, både i Sverige och utomlands, och så har jag bytt jobb och dessutom gjort fotojobb. Annars är det ungefär som vanligt :-). Här är några mobilbilder från senaste tiden:

Morfar testar att spela :-)

Mamma och jag på ett av Sveriges finaste caféer, Princess konditori i Nyköping.

Har hunnit sy lite mer på min dräkt.

Ett av mina favorithus! Kollektivhuset från 1935, ritat av Sven Markelius. Funktionalism när den är som bäst. Huset har till och med en egen hemsida.

Amsterdam.

Best of London!

De flesta gamla bussarna är utbytta till nyare modeller, men några gamla finns kvar :-).

Hyde Park

Kan inte få nog av flygvapenmuséer, det här ligger utanför London.

När man reser med Kristofer får man se mängder av katedraler, en del riktigt fina!

Originalglas från 1200-talet.

Roadtrip!

Louise och jag i Småland

Nytt jobb och nya kläder..

Dans i Uppsala på Fyris park.

Utsikten från en av mina vänner i Hälsinglands hus.

Dans på Högslogen nära Hudiksvall, bättre blir det inte!

Bröllopsfoto i Abborreberg

Förutom Princess konditori i Nyköping älskar jag konditori Lido på söder i Gävle.

Världens högsta katedral i Beauvais. Höggotik.

Har tränat på många hotellrum..ingen höjdare, men man förfaller inte helt i alla fall :-P.

Har hittat en motståndare till Cola light. Hur god som helst!

Jugend så det smäller om det på Bouillon Racine. Var själv en dag i Paris, det var fantastiskt! Nästa gång jag kommer dit ska jag leta reda på fler jugendcaféer.

Frukost i Saint-Raphaël. Vi var inte på någon lyxresa direkt :-).

Akrobatik på stranden med Kristofer.

Blev så fäst vid den här lilla kanariefågeln i Saint-Tropez.

Älskade Cannes trots att det var för varmt. Vill tillbaka!

Monte Rosso, en av fem byar i Cinque Terre i Italien.

Citroner eller lime vid vår uteplats i Levanto.

En av de bästa sakerna med hela resan! Blev så fascinerad över att tornet inte har fallit.

Vi var inte ens ett dygn i Florens, ändå gillar jag staden jättemycket!

Det stämmer att espresson är bäst i Italien.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara, underbara bilder, Fia. :o)

Mikael E. sa...

Goa morfar, fina caféer och många härliga reseupplevelser! :-)

S. sa...

Tack!

Mikael: Ja, precis :-)

Gabriella sa...

Saknat dina blogginlägg! Fantastiska bilder! 😊😊

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...