onsdag 2 maj 2012

Hittade en massa frågor...

...och ville absolut svara på dem :-D

1. Cola eller Pepsi?
Coca-cola, fast jag vet inte om jag känner skillnad egentligen...

2. Vilken konsert hade du helst se? (även de som redan varit)
ABBA, Queen och Simon & Garfunkel när de var yngre.

3. Vilka 3 saker packar du alltid med dig när du ska ut och resa?
iPad, smink och kamera.

4. Kinamat eller Pizzeriamat?
Pizzeria.

5. Vilken är din favorit designer/märke?
Chanel, Mulberry, Boomerang och Nygårdsanna.

6. Vad önskar du dig i julklapp?
Jag vill ha en ny kamera (Nikon D700), vidvinkelobjektiv och en ny dator, men det är för dyrt, så det tänker jag inte önska mig :-).

7. Vilket var ditt drömyrke som liten?
Hårfrisörska och brevbärare.

8. Vilka 6 internetsidor besöker du mest?
Facebook, Blogger inklusive de bloggar jag följer, Twitter, Gmail, SvD och Fotosidan.

9. Om du fick ett presentkort på 50.000, vilken affär skulle du önska dig det på?
Chanel i något land med svag valuta, eftersom det inte finns någon affär i Sverige :-/.

10. Vad gör du om du helt plötsligt får en ledig kväll?
Antagligen det jag brukar; hänger hemma hos någon kompis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tur att du inser att du måste begränsa dina julklappsönskningar!!!/ Moster

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...