måndag 11 april 2011

Vilken avslutning på veckan!

Jag hann med en massa saker från torsdag till och med söndag:
  • Luncher och middagar med tre olika dansvänner
  • Föreläsningar och workshops. Under en av föreläsningarna blev vi underhållna med operasång
  • Träna två gånger på Actic, tycker Actic i Norrköping håller högre klass!
  • Dansa salsa på Chicago75. Vilka dansare det finns i Stockholm och vilken stämning det var! Hett på många sätt och på dansgolvet är det ingen tvekan om att det är latinokillarna/-tjejerna som äger!
  • Fika på Citykonditoriet, och jag hann med att prova semlorna som jag blivit rekommenderad!
  • Fika på café Fåtöljen. Dit vill jag definitivt komma tillbaka till. Kan sammanfattas med mysigt och gott
  • Gå på sta'n. Handlade kläder och hittade en väska jag vill ha, men den får jag nog fundera på ett tag!
  • Avslutningssittning på Restaurant Solliden på Skansen. Oerhört vackert ställe och god mat. Bra underhållning av Moto boy och stand up comedy av Soran Ismail! Det var länge sedan jag skrattade så mycket! :-D
  • Nattprommenad och fotografering av slottsparken
  • Efter hemkomsten på söndag eftermiddag blev det film med en vän.
Dessutom hann jag sova länge och skönt eftersom hotellet var det bästa jag någonsin bott på. Det känns mer som att ha varit på SPA-helg eller något liknande, än att ha varit på utbildning!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi får ta en dag i Stockholm nå´n gång så du får ta med mig till olika mysiga fik!!! Och visst är Soran så härligt allvarlig-kul! :-) Moster

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...