måndag 14 februari 2011

Själv, men långt ifrån ensam

Började skriva på det här inlägget för flera veckor sedan. Igår kom jag att tänka på det igen.

Jag har alltid gillat att vara själv ibland, men jag är mer social än vad jag tidigare trodde. Att vara själv mitt bland andra människor kan ibland ge det bästa av båda världar. På dans till exempel, där kan man gå runt helt själv och veta att man har vänner runt omkring sig. Man kan dansa en hel kväll eller så kan man kan välja att sitta och titta på eller bara gå runt och prata med alla andra. Man kan göra som man vill, det gillar jag.

Helt själv vill jag inte vara för länge. Då händer ingenting. Absolut ingenting, jag blir bara lat och oföretagsam.

1 kommentar:

Carro sa...

Fantastiskt! Jag håller helt med. jag längtar efter att kunnä åka o dansa "själv" men på ställen där vänner finns. Och om jag ahde ahft råd hade jag tagit ett tåg, vart som heslt, checkat in på hotell, vart som helst och bara softat för mig själv en hel jävla helg. Jag skulle njuta så mycket! :)

Fantastiskt är vad det är.
Men håller med, för länge kan bli jobbigt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...