tisdag 29 november 2011

Jag gillar listor

Kunde inte låta bli den här:

1) Vad gjorde du för tio år sedan?

Gick på gymnasiet. Tränade mycket, övningskörde. Jobbade extra som servitris. Umgicks med vänner och med min familj. Gick ut ibland på helgerna.

2) Vad gjorde du för ett år sedan?

Jobbade på medicinkliniken. Tränade inget, förutom dansen. Hade nyligen börjat blogga. Fotade oftare än nu och så träffade jag vänner och familj.

3) Fem snacks du gillar:

Glass, godis (inte lakrits), kakor, semlor och proteinbars.

4) Fem sånger du kan hela texten till:

Bridge Over Troubled Water
Har du visor min vän
Kungssången
Nu grönskar det
Make You Feel my Love

Generellt sett är jag väldigt dålig på att lära mig texter utantill.

5) Fem saker du skulle göra om du var miljonär:

Köpa fler saker av bra kvalitet.
Köpa fler objektiv.
Köpa en bil.
Ge pengar till välgörenhet och bjuda min familj på saker.
Köpa en ny dator.

6) Fem dåliga vanor:

Jag kommer för sent.
Jag gör det mesta i sista sekunden.
Jag är otålig (ibland).
Jag har svårt att sluta med saker jag tycker om.
Jag har svårt att sätta igång med saker som ska göras.

7) Fem saker du gillar att göra:

Fotografera bröllop.
Dansa.
Känna mig tillfredsställd efter att jag klarat något.
Gå på café.
Umgås med personer jag gillar.
Skratta.

8) Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:

Man ska aldrig säga aldrig, för min stil är ganska ombytlig...men jag är inte så förtjust i:

Skinnbyxor
Alltför spetsiga skor.
Kostym
Kläder med fransar
Kläder/skor/väskor i fejkskinn

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...