söndag 15 januari 2012

2011

Januari
Min kompis Louise tar examen. Gabriella och jag hälsar på varandra för första gången.


Februari
Min första Ö-viksmara. Jag går ut på nattklubb förfesten är roligast, surprise! ^^


Mars
Kristoffer och jag börjar umgås, skrattar mest åt Solsidan i början. Kent hälsar på, det första han gör är att titta i mitt kylskåp, sedan äter vi bara ute. Hälsar på min vän Anna Maj i Stockholm, ser Black Swan, jag tycker den är otäck.


April
Börjar träna på Actic. AT-stämma i Stockholm, minns att jag hann träffa många dansvänner och att jag älskade att bo på hotell själv i dubbelrum. Förvånades över att dörren till toaletten inte gick att låsa, var halvgenomskinlig och hade ett stort hål i sig! :-P Foxtrotkväll i Gävle med Melissa Williams. Gabriella och jag hälsar på varandra och tränar ihop, jag är inte van vid bollar, kettlebells och sådant! ;-)


Maj
Dansar på Tuppens danskrog i Bollnäs, röd färg och tuppar överallt. Jag gillar att dansa på gamla fina danskrogar, trots att det är knuffigt. Psykiatriutbildning på Vildmarkshotellet, tur att jag kunde fota en massa, för jag har svårt att sitta still på utbildningsdagar.


Juni
Jag dansar mycket och långt bort. Jag kärar ner mig totalt i Högs loge. Firar midsommar på Löfstad slott med Martina, börjar tycka det är fint med folkdräkter...


Juli
Fotograferar mitt första bröllop. Åker till Malung. Köper ny kamera.


Augusti
Åker till Göteborg med mamma, fotar bröllop på Åland och dop i Stockholms skärgård. Skriver AT-tentan. Pluggar på caféer innan eller efter jobbet.


September
En veckas utbildning om KBT. Det jag framför allt lärde mig är att om man stannar kvar, utan att fly undan, i något som är obehagligt, så minskar obehaget ganska fort. Kulturnatten i Norrköping, jag och Lisa går runt på sta'n, tittar bland annat på en utställning av Gösta Adrian Nilsson.


Oktober
Ser filmer med Kjell. Spontanåker till Härnösand och dansar. Gävlemaran. Lagar mat för tredje och sista gången i år. Mamma och jag åker till flygvapenmuséet. Jag fascineras över hur höga krav det är för att bli stridspilot.


November
Slutar AT. Provar att dansa Lindy Hop. Börjar sjunga i kör igen. Fotograferar Annas kattungar och vill ta med dem hem (men inte kattmaten och katthåren).


December
Många nattjourer. Zlips sista spelning i Gävle. Träffar Josef och börjar inse fördelarna med fullformatskamera.  Går på Microsofts julfest. Träffar Ann på landet, tänder brasa och äter glass och muffins.


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...