onsdag 4 januari 2012

2011

Jag gillar ju att svara på frågor. De här hittade jag på en annan blogg.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fotograferade bröllop.

Har du några nyårslöften?
Inte några löften direkt, men jag vill bli bättre på att komma i tid, lägga mig tidigare på kvällarna och öva mer på det jag vill bli bra på.

Vilka länder besökte du?
Finland (Åland).

Vad önskar du att du gjort mindre?
Slöat mindre framför datorn, när jag egentligen borde gått och lagt mig.

Bästa minnet från 2011?
Svårt att säga ett minne. Danskvällarna i somras på Högs loge i Hudiksvall, när jag var i Göteborg med mamma, bilresor till och från danser, övernattningar hos vänner runt om i Sverige, Solsidan på TV ihop med vänner, när jag ätit frukost på café ihop med min iPad, m.m..

Bästa köpet?
Spotify Premium och Nikon D7000

Vad spenderade du mest pengar på?
Antagligen tågresor, bilresor och hotell, men om man ska säga en sak var det nog paddan eller kameran, jag minns inte vad som var dyrast.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, flera av mina vänner. Har aldrig skrattat så mycket som jag gjort senaste året.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var både gladare och ledsnare. Har helt klart både skrattat och gråtit mer än tidigare

Favoritprogram på TV?
Solsidan, Dexter.

Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
Ja.

Vad ser du mest fram emot 2012?
Jag vet inte.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...