lördag 18 september 2010

Vill du väcka uppmärksamhet?

Jag vet hur man blir lunchrummets mittpunkt. Man har med sig blodpudding. Jag har fått höra kommentarer som:

"Åh, stackare är studenter så fattiga nu för tiden?"
"Fy, vad äckligt det luktar, vem har blodpudding?"
"Men jag gillar också blodpudding, det är ju jättegott!"
"Har du järnbrist? varför äter du annars blod? Hö, hö, hö..."
"Det där påminner mig om skolmatsalen när jag var liten!"

Åsikterna går isär, men det lämnar nästan ingen oberörd! Orsaken till varför jag äter blodpudding? Jag älskar det, till och med så mycket att jag inte ens behöver lingonsylt till! (Det sistnämnda är för övrigt ännu mer provocerande.) :-)

1 kommentar:

En slöjdare sa...

ÅH!!! Det är ju JÄTTTEGOOOOOTT! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...