fredag 12 augusti 2011

Göteborg

Mamma och jag har varit i Göteborg två dagar:

  • Jensen's Bøfhus har jättegod mat. Jag lagar aldrig mat hemma, men jag älskar kött! Bäst blir det utan så  mycket till, så man verkligen känner hur det bara smakar.
  • Vi har varit i många klädaffärer och jag har fått en ny favorit; Nygårdsanna. Kan jag verkligen rekommendera, vilka material!
  • Gillar verkligen kvaliteten på kläderna på friluftsaffärer och jag hittade en svart klänning...som var snygg och inte bara praktisk!
  • Har bott på Hotel Opera. Fördelar: centralt, nya handdukar varje dag, välstädat, lyxigt. Nackdelar: kallt på rummet, trångt i frukostmatsalen och inga pannkakor.
  • Jag brukar dansa i tygskor från Keds och jag hittade ett par nedsatta till 200:- :-)
  • Gillade Medicinhistoriska muséet.
  • Skumbollar ska vara fabrikstillverkade....är de hemgjorda smakar skummet mest rå äggvita :-P

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...