tisdag 31 december 2013

2013

Gjorde du något nytt under 2013?

Började sy en folkdräkt, gick en kurs i byggnadsvård, och började intressera mig för arkitektur.

Något tillfälle från året som du alltid kommer att minnas?

Kanske..

Bästa köpet?

Bil.

Vad önskar du att du hade gjort mer?

Tränat mer på saker jag vill bli bra på, träffat familjen mer.

Vad önskar du att du hade gjort mindre?

Lagt patiens på mobilen och slösurfat på internet.

Favoritprogram på TV?

Solsidan och Landet runt.

Bästa boken du läst i år?

"Erik & Sigvard" och "Stora boken om byggnadsvård". Jag har läst ovanligt mycket böcker i år..



Största musikaliska upplevelsen?

Höra min körledare sjunga, han är en av de bästa tenorer jag hört. Blev också glad över att ha upptäckt bandet Solala och att Joey + Rory's nya skiva är jättebra. Sedan gillar jag alla musikstunder ihop med vänner..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare?

Gladare! Eller rättare sagt jag var mindre ledsen, för glad har jag alltid kunnat vara. Det hände något i våras, vet inte vad det var, men plötsligt kände jag mig mindre sorgsen och mer nöjd.

Vad gjorde du på din födelsedag?

Jag och mamma var i Gysinge och sedan i Gävle. En jättebra födelsedag!


Vad fick dig att må bra?

Träning (det förvånar mig varje gång hur glad jag blir), familjen, roliga vänner, körsång, hantverk och kvalitet. Och så upptäckte jag hur mycket roligare allt blir när man lär sig nya saker.

Vilka städer har du besökt under året?

Linköping, Stockholm, Västerås, Sundsvall, Växjö, Skövde, Söderköping, Vadstena, Hudiksvall, Härnösand, Örnsköldsvik, Umeå, Skellefteå, Gävle, Borgholm, Bollnäs, Nyköping, Edsbyn, Borås, Karlstad, Barcelona, Skultuna, Örebro, Rättvik, Mora, Leksand, Falun, Borlänge, Hedemora, Ludvika, Malung, Uppsala och Lidköping.

Vilka låtar kommer påminna dig om 2013?

Desperado- Eagles
Real Man- Billy Dean
Wake Me Up- Avicci
Trubbel- Monica Zetterlund

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...