måndag 31 december 2012

2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

Sytt egna kläder, löneförhandlat, druckit sprit innan jag dansat..

Vilka länder besökte du?

Bara Sverige.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

Minns inga datum, däremot finns det stunder jag verkligen kommer minnas: Den ena är under en dans på Högs loge och den andra är i en bil.

Vad var din största framgång 2012?

Framgång och framgång? Men jag har blivit bättre på att fota bröllop. Både på att ljussätta och att rent tidsmässigt få allt att gå ihop. Det är jag nog mest nöjd över.

Största misstaget?

När jag är egoistisk, lat och irriterad på folk.

Bästa köpet?

Nikon D700, stor skillnad från mina tidigare kameror.

Vad spenderade du mest pengar på?

Mitt objektiv från Nikon, 70-200 f/2,8. Det kostade kring 19 000:- och är det dyraste jag någonsin köpt.

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag äntligen fick min legitimation, det tog Socialstyrelsen flera månader...

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?

Det var i år jag började lyssna på country och blev helt förälskad i det, så det är nog många låtar jag kommer att förknippa med 2012, men kanske mest:
Southern Girl- Joey Martin
No Hurry- ZBB
Jolene- ZBB
Rodeo- Joey+Rory
My Ol' Man- Joey+Rory
Real Things- Joe Nichols
Believe- Brooks and Dunn
I need You- Faith Hill and Tim McGraw

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Både och tror jag.

Vad önskar du att du gjort mer?

Umgåtts med mormor och morfar.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Gått och lagt mig för sent.

Favoritprogram på TV?

Solsidan

Bästa boken du läste i år?

Karin Larssons värld.

Största musikaliska upptäckten?

Att det var enklare och roligare att byta till en kör som var bättre.

Något du önskade dig och fick?

Att det som var bra, fortsatte att vara det.

Något du önskade dig och inte fick?

Jobb på anestesikliniken i Norrköping.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Åkte runt i Hälsingland och dansade sedan till Expanders i Gävle.

Vad fick dig att må bra?

Att umgås med vänner och familj.

Mest stolt över?

De gånger jag varit snäll mot andra..

Högsta önskan just nu?

Att få barn, såklart!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...