tisdag 21 juni 2011

180 mil i helgen

Ja, ungefär så långt åkte jag. Först var det dans i Jättendal nära Hudiksvall, sedan sova i Hedemora hos Gabriella. Nästa dag grillning och dans i Torsåker. Tillbaka till Gabriella och dagen efter dans i Hög, också det nära Hudiksvall. Sedan vidare till Ljusdal för övernattning hos Erik, innan det var dags att åka hem för att hinna jobba på eftermiddagen.

Som alltid var det jätteroligt att träffa mina dansvänner. Vissa vänner träffar jag bara på dans, men även endel av dem har kommit att kännas som nära vänner!

Kvällarna i Jättendal och Hög var något extra. Otroligt bra danser och det kändes så bekant att vara där, som om det var mina hemmadansbanor! :-)

Jag fotade ovanligt lite på danserna, trots det blev en del bilder helt ok. Det är väl bästa tiden på året att fota just nu...


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...